SEMESTER! =D

Jajjemen då har man 4 veckor semester!
Fantastiskt!
Underbar, första betalda semestern i mitt liv, har ju bara haft en massa strö jobb som säsongsanställd på lunchrestauranger & caféer för ett antal år sen, och sen en hel del jobb på Scorett också.
Så äntligen en betald semester=)
Vart på Förlagssystem 1½ år snart, de känns bra, ett fast jobb, mycket uppskattat=)
 
Imon drar viiii!!!
Ner mot västkusten, jag Nises & Hannes=)
Ska bli så trevligt så, en roadtrip liksom=)
 
Har packat allt, har säkert glömt nåt men det kommer jag väl inte på förrän det är försent =P
kl 5.30 tänker jag styra in mot Falun & hämta mina medresenärer =)
ååååh börjar bli riktigt nervig nu ju hehe=)
ska bli så skoj=)
 
Men först ska jag en sväng in till Falun ikväll och låta Johanna gå lös på mitt hår =)
Det om något kommer bli jäkligt spännande & intressant =P
 
Igår fyllde Perra år=)
Väntade till 22.15 så att vi kunde äta tårta tilsammans, hade köpt en fin rosa tårta till hans ära.
Men Perra hade ätit tårta ganska mycket då =)
 
Hans pappa hade vart förbi med en tårta och sen hade perra köpt med sig tårta till jobbet som han kunde bjuda på=)
Fick äta tårta själv men i sällskap av födelsedagsbarnet=)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Jaaaaa, nu räknar vi timmar...KÖR FÖRSIKTIGT!!

2012-07-13 @ 21:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0