Solen, beachen, gott sällskap =D

Underbar dag idag =D
Igår bestämde jag & Busen oss för att vi skulle till havet idag, så 12.10 plockade jag upp henne i Skene, sen åkte vi mot havet & stranden.
Först var jag inställd på att åka till Åsa, men ångrade mig mitt i allt så vi åkte till Vallersvik i Frillesås=)
Har tagit årets första dopp, solat och haft det fantastiskt =)
Cissi & John kom dit också, så jäkla gött att bara chilla med fina vänner=)
I mon blir det havet igen med Busen & Cissi =D
 
Tror jag ska handla med lite melon av något slag i mon=)
Idag körde jag på jordgubbar =)
 
Min högsta dröm just nu är att bli snuskigt rik, köpa ett hus vid havet i något varmt land, havet är underbart!
Jag älskar det =)
Vart lite flitig idag också=)
Har tvättat bil idag, bara volvon kvar att tvätta, men det får bli i morgon efter havet=)
Dock myllrar det av äckliga bronsar & blinningar som vill attackera mig, så jag var ganska blät efter biltvätten =P
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0