Vecka 1, dag 3 =P

 
 
Jepp oficiellt 3:e dagen på semestern =)
2 av dagarna har jag umgåtts med min fina vän Camilla =)
På måndagen tog vi de bara lugnt plockade upp Camilla efter mamma & jag vart i Bollebygd och kikat lite=)
Väl hemma gjorde vi Curryköttfärssås med tillbehör (Camillas favorit rätt) =)
Sen chilla vi bara pysslade med hästarna ock så=)
 
Har för övrigt fått motivation till att motionera, finns ju 6st hundar att motionera, så jag e ute och springer en gång om dagen minst, men dågon av dom=)
Idag tänkte jag ta tag i ridningen och motionera grabbarna lite, e nog 2årsen sist jag verkligen red, så de ska bli spännande =)
Blit att mjukstarta med att skritta båda grabbarna=)
 
Vädret det funkar väl, lite kallt men till störredelen uppehåll & solen kikar fram ganska mycket mellan molnen=)
Brukat komma en skur regn om kvällarna, men vad gör väl det?
Då har man redan gjort det man vill på dagen =)
 
Igår var Camilla & jag på Universeum, har vart där en gång innan med det var roligt, massor med skoj att kika på=)
Klappade både en Rocka & en liten apa =)
Var riktigt trevligt, vi e nog lika barnsliga båda två, när de kommer till djur och att man vill klappa dom =P
Efter Universeum, åkte vi till Café Skåne i mölndal å käkade deras goda baguetter=)
Köpte med 4 olika sorter hem sen också =)
Där efter hälsade vi på Camillas pappa i kållered å kollade in hans fina trädgår med, 100tals olika växter =)
Sen skjutsade jag hem Camilla till Rävlanda=)
 
Annars så har kvällarna vart ganska softa, lagt mig kring kl 24 varje kväll ganska skapligt, och gått upp mellan 8-10 varje morgon.
Bastun har gjort underverk med både hosta & hals (Inbillar jag mig i alla fall) =)
 
Idag e jag "ledig" ska nog bara vara hemma med familjen =)
I mon är jag uppbokad för fika i Kungsbacka med Camilla & Cissi, vi ska planera våran "Rosa kväll".
Ska bli råsa drinkar, och Gretas (gayklubb i gbg), ska ha tema ochså så allamåste bära något rosa=)
jag längtar ska bli så kul =)
 
Här kommer lite bilder från  Universeum =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0