Grå tisdag...



Var tog sommaren vägen?!
Jag vill ha sol, värme och massa sommar!!!

Men icke här är grått & trist och knappt +15 grader....så tråkigt.
Tur man inte har semester än, hoppas sommarn kommer igång så att de e fint om 5 veckor när jag har semester=)
Längtar så otroligt till semestern=)

Hem-hem till familjen =)
Och träffa massa sköna polare=)

Få se om jag ägnar EN vecka åt att vara här hemma i dalarna men jag tror faktiskt jag ska spendera alla 4veckor i Kinna=)
perra jobbar en del ändå, och han får minsann släpa sitt arsle ner till mor & far på någon av sina fri-veckor sen =)

För övrigt allt i bra, det rullar på...på jobbet, lite övertid de senaste dagarna... men men mer pengar/komp =)


   

Vi hann med att åka på ett Whiskey destilleri när vi var i
Skottland också=)



Tänkte d ekanske kunde va kul å se någon sådan bild också =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0