Jätte trevlig helg =)



Helgen blev inte alls som väntat, efetr förra helgens sprit konsumtion och en helvetisk bakfylla, så hade jag bestämt mig för att ta en helt lugn helg hemma i tv-soffan.

Så i fredags efter jobbet, började jag känna mig lite sugen på Guiness, så åkte med Perra in mot stan, han skulle greja däck till Saaben och jag skulle handla några Guiness.
Mats å Perra hade pratat om Bio denna helgen.
Men vädret var kanon, Mats skulle till Kim & Frida och vi blev välkomnade dit vi också.
Så fredagen blev mycket trevligt, lite smått fotboll, dricka och världens bästa sällskap=)
krogen en sväng ochså sesn sov vi hos Mats & Johanna=)

Lördagen var slapp, vaknade 12.30 hos Mats & Johanna, vi glodde på Forrest Gump och sen åkte Perra å jag hem vid 17-18tiden, och sen på kvällen i går gick vio på bio=)
Det var trevligt bra film också=)

Vi kollade Prometheus riktigt bra och spännande tyckte jag=)

Idag vaknade vi sent också, bara tagit de lugnt =)
Ska hänga lite tvätt å bädda rent snart tänkte jag=)




kanske skulle på peka att vill ni se bilderna i större format... KLICKA PÅ BILDEN =)
Om ni inte upptäckt det än =)



 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0