Midsommar 2012.

 
 
Bilade ner över efter jobbet i Torsdags, hade en snäll chef som givit mig ledigt från kl 13.30 på torsdagen redan=)
Så åkte väl lite innan kl 14 från jobbet, och var framme lite innan kl 20 =)
 
Vart en totalt spik nykter midsommar & helg.
Riktigt skönt faktiskt=)
Ätit god mat, och umgåtts med mamma, pappa & djuren=)
I går var vi en sväng till Hanatorps camping och hälsade på goda vänner som fira midsommar där.
Vi åt lite midsommar mat osv.
 
Kört BMW´n lite också blir lite mer i mon med tanke på då ska den ända hem till Dalarna, rejält ovan vid bromsen den tar mycket bättre än volvons haha!
Så var ute å öva lite förut när jag skulle handla mer jordgubbar=)
 
Nyss ätit grillat också, mums=)
 
Hann föresten med lite bastu i går också =)
Vad kan stå upp mot en varm svettig bastu,smått regn och sen sitta ute i uterummet utanför bastun & höra fågelkvitter?
Det var härligt=)
 
Jag uppdaterar med lite bilder sen min vistelse nu då=)
 
Möttes av denna syn när jag kom hem =)
Någon hade fifflat med nummerplåten =)
 
   
 
 
 
 
 
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0