84 dagar kvar! =)



Jag har börjat min nedräkning till Skottlandsresan, ser fruktansvärt mycket fram emot den =)
Innan vi vet ordet av kommer vi sitta på planet=)
Awsome!

Fota, umgås, utforska & bara ha de gött=)
Förhoppningsvis lite whiskey på det också=)

2dagen med övertid idag...
Väntas övertid på torsdag (och jag blir inte förvånad om de blir det både i mon & fredag ochså, sen som gräddan på moset helg jobbe hela helgen...
Vi ska flytta in i de nya lokalerna...
Segt värre...sen säkert övertid på måndag med tanke på att produktionen ska "stå still" freda-sönda.
Det suger!
Orkar inte med 2 veckor med massa övertid de blir för mycket för mig....


Men jag försööööker innerlig intala mig att jag ska klara det & att jag tjänar stålar till kamera utrustning & resan.
Tänkt, tänkt, tänk... ( Som Puh björnen)  =)


Gillar min blixt mer & mer tog väl en ego bild innan...eller 2 =P.
Å mixtra med det, skoj skoj=)
I veckan får jag hem mina närbildslinser också=)
De förra var jag ju snäll och sålde till Sofia=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0