Fullträff!



Lördagens övertid gjord, 7-14....
Vaknade med illamående...och gick hem med ont i magen i slutet av dagen.
Efter helgen e de slut på att jobba övertid en tid fram över, de funkar inte...
Ska jag behöva ha illamående på mornarna och ont i magen när jag går hem så e inte jag med längre.
Kommer väl snart annars sluta i magkatarr... ingen lust med det....

Hade det när jag gick i skolan har för mig att de inte va speciellt trevligt...
Minns dock inte hur de kändes...
Men som de känns nu om dagarna å den stress jag känner så nej tack!

Jag & min hälsa är viktigare än jobbet, så är det.



Ska laga mat snart, ska gotta mig ordentligt=)
Köpt biff att steka & så pommes till det =)


Hur som haver som rubriken säger fick jag in en fullträff förut när jag testade mina närbildslinser till kameran.
vet inte hur det gick till men fick verkligen in nästan en totall 100% fullträff=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0