Grym helg!



Vart en kanon helg verkligen, drog med mig Sofia hem efter jobbet, hyrde alla 7 Saw filmerna, så i fredags kväll gick vi igenom de 3 första och i går kollade vi på de återstående 4:a =)
riktigt bra filmer, ruggiga men bra=)

Vi var ut en sväng och fotade i går också, det har vart kanon väder, så jag ska blogga och sen ska jag ut och sätta mig i hammocken en stund och njuta av solen =)


I torsdags satt jag för övrigt 3timmar under nålen på Temple of art =)
Anna är så fruktansvärt duktig, gjorde ju Chyckys bride på armen för några månadesen och nu var det dags att Tiffany skulle få sin Chucky=)
Så nu sitter han där på armen...styggingen=)

Många som tycker han e läskig osv.
jag tycker mer han har rå humor & ser grym ut=P
För filmerna är ju äckliga men finns en del humor i hela grejen också=)

Hur som haver... ideérna flödar, samspråkade med Anna i Torsdags och hon tycket det skulel vara cool.
Men nu blir de ingen tattoo på ett tag väntar till hösten igen =)


Chucky:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0