Bästa jobbveckan...



....på länge!
Kommit hem i tid varje dag, eller kommit från jobbet i tid varje dag kanske man ska säga=)
Ingen övertid, å framför allt inte kännt någon stress.
Allting har vart kanon stämmningen också, fattar inte att de kunde bli sån bra vecka.
Första gången på länge som det vart skoj att gå till jobbet=)

Härlig vecka i vart fall allting har gått som smort=)


I mon efter jobbet drar jag till västkusten, hem en snabbis till mamma & pappa, på lördag e mamma så snäll å skjutsar mig till Sara i Angered, hennes 25:e födelsedag skall firas=)
Så vi ska bege oss ner mot Tvååker och köra lite Fångarna på gården! http://www.astadgard.nu/fangarna_pa_garden.htm

Kommer bli grymt vart på fångarna på gården 2gånger tidigare, en gång med klassen när jag gick i mellanstadiet tror jag.
Sen en gång med colombiavännerna när vi hade våra årliga colombiaträffar=)

Så det ska bli jätte skoj=)

Sen senare bär de av mot götet igen å fest=)
Ska försöka vara sansad så jag slipper åka hem bakfull på söndagen haha =P
Vill väl dessutom kunna ägna familjen en stund på förmiddagen innan tåget hemmåt avgår=)


För övrigt 21dagar kvar till Skottlandsresan!
iiiiih börjar känna mig lite nervös hehehe=)

sen 28-30:e juni blir de Peace & Love festival med Sofia & hennes syster Sandra, kommer bli awsome!
Fick ju ledigt fredagen under P & L =)
Så då drar man dit efter jobbet på torsdagen =)
Yay!!!! =)

nog skrivet, slänger väl upp några bilder också som blivit tagna senaste tiden =P




Finmiddag hemma hos min godevän Sofia =)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0