Life is good=)



Skön dag.
Var iväg å handlade en sväng på förmiddagen.
Sen så har jag mest tagit det lignt solita lite, njutit av de fina vädret och bara mått bra=)

Längtar till efter jobbet på onsdag för tidigt på torsdag morgon beger vi oss mot Stockholm & Arlanda för att flyga över till Skottland, ååååh börjar bli nervöst ju=P

Ska snart grilla, tyvärr på egenhand eftersom Perra jobbar 18-06, han e så duktig=)
Ska försöka lägga mif i tid idag men det är svårt speviellt i denna värmen och pga det är så ljust=)
Vill vara uppe länge ju =)

har ju glömt uppdatera med något stort!!!
jag har köpt ny bil, elelr ja pappa har köpt den åt mig för mina pengar=P
Så denm står hem-hemma och väntar på mig=)
Så snygg & fräsch =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0