Perfekt helg!



Kanon bra helg, perfekt helg, rolig helg!
Underbara vänner=)

I fredags var allt lite knas, tappade lusten att hitta på nå ett tag där, men sen bestämde jag mig för att inte hänga läpp, så jag tog med glass, strössel, vin & öl till Sofia=)
Så de blev lite vin hemma hos henne först sen satt vi vid Kålgårn å tjötade =)
Sofia, jag, Linda & Dennis, mycket trevligt.

I går (lördag) fick vi en idé och drog till sahlins struts i Borlänge.
jag Sofia & Sandra N.
Jätte trevligt, testa glass gjort på struts ägg & struts hamburgare.
De va riktigt gott, det smakade lite annorlunda, eller inbillade man sig kanske? =)

Å så i går skulle jag åkt till Sofia igen lite senare efter jag vart hemma å grejat efter vi vart i Borlänge, men Perra smsade med Kim så vi stack till Andersbo på lite förfest förre festen ( Kims 25års fest på fredag).
Slet med Sofia dit också, hade super trevligt.
Så det blev lite bastubad å massa tjöt å gott å dricka=)

Idag har vart en seg dag, ingen bakfylla dock, men däremot ganska ont i nacken efter allt headbangande å slängande med håret=P


För övrigt skit glad snart innehar jag en ny bil också=)=)
Bara låne pengarna hamnar på kontot=)

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0