Måndag morgon =)

 
Vaknade 15 min innan klockan i dag, och kände mig ganska pigg =)
Dags för jobb, jag är taggad för en ny vecka med lite övertid =)
Gött å samla på sig lite extra timmar eller pengar =)
Har ju inte vart så mkt sånt nu i höst tyvärr, tomt på komp & arbetstidsförkortning.
 
Får njuta av denna sista "sovmorgons veckan"
För nästa vecka e det tillbaka till det vanliga =)
Men det ska väl gå vägen, synd bara man inte fick börja kl 6 det hade vart det ultimata, men det kanske blir nästa gång vem vet =)
 
I veckan skall smidas planer med Nises inför helgen så det ska bli himlans trevligt=)
Inköpslista skall göras och recept skall granskas=)
 
Nu ska jag ner och greja det sista innan vi åker iväg till jobbet=)
 
 
 
 
 
 
 Morsning korsning ha en bra dag gott folk =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0