Snart fredag...

 
 
 
Och jag är tröttare än tröttast.
Kom fram till att jag knappt vistats utomhus på 3 veckor.
Det är ju inte alls bra... känns inte bra.
Men man jobbar, kommer hem när det e mörkt, gör mat osv....inte mkt tid över...
Sen har helgerna vart för jäkliga, grått & regnigt alltså innomhusväder....
Så fruktansvärt tråkigt och deprimerande.
 
Men men tidsnog så kommer det nog lite vit snö som livar upp =)
 
 
 
Gårdagen, var väl sådär kul...
Min goda vän Anna var med om tråkigheter på morgonen innan jobbet, men ett litet ljus i mörkret Perra & jag var på rätt plats vid rätt tillfälle (egentligen fel tillfälle).
Så gott som utanför jobbet.
Jag ringde 112, och så kom det lite pådrag, ordentliga rutiner på trafikolycka iaf...
 
Och jag säger som Anna, GAMLA tanter/farbröder kanske inte skulle ha körkort efter en viss ålder???
 
Nu hoppas jag bara att allt löser sig till det bästa =)
 
 
http://www.dt.se/nyheter/falun/1.5315046-sidokrock-vid-tallen
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0