Klassträff =)

 
 
Klassträffen i lördags var jätte trevlig, vi var bara 7st men det var kul att dom som dök upp var med=)
satt och tjötade och hade trevligt i ett hörn på Lilla London =)
 
Fördrycken med bästa vännen Camilla var jätte trevlig=)
Prata gamla minnen gjorde oss i ordning ovh lyssnade på gamla goda tiders musik =)
 
Vi tänke dragit vidare efter att folk från klassträffen började röra sig hemmåt eller till andra ställen.
Men jag som hade kört  5½ timme bil började självklart känna av nacken & huvudvärk.
Så jag åkte hem och mamma hämtade mig i Kinna, så skönt=)
Vaknade upp utan bakfylla på söndagen så mamma och jag passade på att fota lite på förmiddagen =)
 
Bilder från klassträffen på Lilla London =)
 
   
 
   
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0