Man måste...

 
Börja någonstans =)
Hittade en "gammal" (lite äldre) annons, och jag skrev till dom.
Jag hoppas på svar.
Jag känner lite att man måste börja någonstans, eller hur?
i vart fall när det känns så rätt=)
 
 
Håller tummarna, men funkar det inte så kommer jag fortsätta försöka=)
 
 
Sen hoppas jag resan till Birmingham & Crufts blir av också =)
Skulle som sagt vart super kul, spännande & ett välkomnat avbrott i vardagen =)
 
Eldar i kamin, kollar resor & utbildningar/jobb gräddan på moset var koppen med glögg som nu är slut.
om 30min är det efterlyst =)
 
jag e allmänt nöjd med livet just nu faktiskt =)
Jag gillar den känslan =)
 
Skall för övrigt rusta bilen med motorvärmare & uttag till kupé fläkt, så den är fit for fight inför kommande vinter/vintrar, det kostar en slant men vem vills tå och skrapa rutor i -25 grader? inte jag i vart fall=)
så det får väl kosta lite då, har ju inte besparingar för inget =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0