Nu blev jag taggad!

 
Tänkte jag får vök skriva lite vardags tjaffs i denna bloggen =)
Pratade med mamma för en stund sen =)
HOn är ju sugen på att åka på Crufts stora hundutställningen i England i Mars nästa år.
Blev sjukt sugen på att haka på, så kollar flyg+hotell dit =)
Bara att hålla tummarna att vi hittar något lämpligt så man kan planera=)
hade vart jätte skoj med en paus i vardagen för en liten resa=)
 
Vi får väl se, men jag e riktigt sugen, bra läge för kamera å foto! =)
Sen kvalitetstid med mamma vore jätte kul=)
 
 
Vi får se, men hoppas, ska kolla mer i mon...
Nu blir det sängen.
Fotobloggen e lite uppdaterad med nya bilder från idag =)
Var ju till Rättviksmarknad med Anna & Kim.
Det var mysigt trots vädret.
 
 
 
En bild på mig denna dag =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0