Rosenrot

.
Fick tips av min gode vän Sofia om Rosenrot.
Har ju hört talas om det innan att det ska vara bra.
Hur som haver har börjat ta det, så jag hoppas få med ork, bli piggare mm.
För det är tråkigt att känna sig nere & hängig, men om jag fortsätter med en posetiv inställning så ska jag väl snart känna mig som mitt gamla jag =)
 
Mindre än en vecka kvar till jag får träffa min äldsta & bästa vän där hemhemma =)
Busen♥
Det kommer bli awsome =)
Förfest och lite foto nästa lördag det blir skoj =)
Sen är det utgång i underbara Götet &  träffa lite folk från gamla klass 9G =)
Ska bli jätte roligt ser verkligen fram emot detta.
 
Sen så e det ju tattooing på ingång första helgen i november alltså om 2 veckor, hade inte haft det minsta emot att sitta under nålen på Temple of Art redan idag, men men får härda ut väntan =)
Sen e det maskeradfest på kvällen, det kommer bli kul, alla goingar som alltid =)
 
Efter tatueringen läkt blir det simning igen ska bli skönt att komma igång igen, har ju legat på is efter halsfluss, körtelfeber osv, efter det har jag bara inte orkat ta tag i det.
Brukade ju simma 3-4gg veckan innan, ska väl börja med 1-2gg å sen får vi se vart det bär av =)
 
Springa blir det till våren sen igen=)
Känner att det behövs lite motion, man mår så mycket bättre av det=)
 
 
Nog om allt, nu ska jag chilla vidare denna gråa dag =)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0