Bokus ur fokus =)

 
I fredas vart det lite för dricka på jobbet, innan middag på Rådhuskällarn med Bokus gänget =)
Cheferna hade anordnat ett rock-quis, tillhörande snacks & en vinare till vinnande laget!
Super trevligt!
 
Vi var några st som fick den smarta idén att kopiera oss, i kopiatorn, humor vad annars?
Bokus ur fokus som rubriken säger.
 
Jätte trevligt men maten kunde vart bättre tycker jag.
Och servicen på stället kunde vart bättre, fick vänta nästan 2 timmar på varmrätten, som för övrigt inte va någon höjdare tyvärr.
 
Sen blev de utgång, de yngre gick på Etage, och vi äldre gick till Pitchers och umgicks.
Sen droppa folk av en efter en, Perra och jag stötte på några från jobbet när vi motvilligt gick mot Etage...
hakade på folket till Victucella, blev lite dans osv, utkastade blev vi, drog vidare in på pichers igen, även utkastade där, då gick Perra och jag och köpte pizza, ringde Mats och fick skjuts hem.
 
Perra & jag körde på efterfest hemma, pizza och så körde vi Ozzy Osbourne på högsta volym!
Suverän kväll i alla fall =)
 
 
Kamera batteriet va så klart så gott som dött så kommer några få bilder från den och mer eller mindre kassa mobil bilder =P
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0