Lång & bra söndag =)

 
Eller hela helgen har rättare sagt vart suverän.
I går gjorde bröderna Rapp tacos hemma hos Mats & Johanna.
Sen efter det blev det Oblivion på bio =)
Mycket trevligt, inte vart så mätt på jag vet inte hur länge, det var fruktansvärt!
Men gott & trevligt hade vi =)
 
Perra & jag skippade ju simningen i går på dagen, men vi simmade idag istället & vi fick med oss Mats & Johanna också=)
Så nu ska jag köpa 6månaders simkort =)
Här ska simmas i alla fall 2gg i veckan, och nu börjar det väl bli vår ordentligt så att all snö & is på vägarna smälter bort så jag kan börja dra ut & springa igen =)
 
På riktigt bra humör i alla fall=)
Som det brukar vara, efter simning känner jag mig helt ny =)
Kommer somna gott i kväll=)
 
Jag har för övrigt 4 helger i rad att se fram emot massa skoj & goda vänner!
Så glaaad =D
 
Livet leker kan man väl säga?! =)
Inte så värst långt till semestern heller, Aaaawsome!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0