Bloggtorka...dags för nytt år.

 
Inte bloggat på riktigt länge, men december månad har vart full fart, speciellt på jobbet.
Mycket övertid, nästan varje dag i 2-3 veckor.
Julen firades neröver hos min morbror.
Jätte trevligt!
 
Tusen tack för alla superfina julklappar familjen =)
Ni är toppen.
 
Nya året firas typ inte alls idag.
Förra nyårs afton va det ju fest, kaos misär...
 
I år har folk annat för sig eller så har folk inte haft en aning vad dom ska hitta på...
Så jag bojkotta firandet lite...orkade ina haka på...på sista-minuten-lösningar, jag gjorde istället en god 3rätters middag till Perra och mig innan det var dags att skjutsa karln till stan för lite alkohol förtäring.
Själv e jag hemma och känner mig totalt uppsvälld av all god mat =)
 
Var aningens vinsugen innan men de gick över efter all mat.
Få se om de blir ett glas bubbel på 12slaget, vi får se.
Kanske somnar innan 12, skulle inte bli förvånad faktiskt =)
 
 
Gott nytt alla nära & kära!'
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0