Planläggning.

 
 
Igen hela Januari & halva februari var jag ju ppbokad varje helg, tänkte köra på samma koncept igen, nu har jag ju bara vart hemma och slappat de 2senaste helgerna.
Nästa lördag ska tattoon putsas & finjusteras, en sista finish alltså =)
Och på söndagen drar jag Perra, Mats & Johanna til Mora och ska se lite Vasalopp!!!
kameran ska med blir nog mysigt, och en jäkla massa folk nog =)
 
Helgen efter det (8-9-10) är mamma & jag I birmingham ska bli super kuuuul!!!
Sen så hinner jag nog planlägga lite annat skoj med. påsken är under planläggning i alla fall =)=)
 
 
 
Gårdagen var lugn, blev hyrfilm & mat =)
Mats & Johanna kom hit så blev en slapp lördag =)
 
 
Ganska fint väder idag, solen kikar fram lite då & då, ska försöka få med mig Perra på en mysig liten promenad, plus så måste vi slänga upp tradera auktionerna =)
Smoothie till frukost alltid lika gott & uppiggande.
 
Hade för övrigt ite käkat bröd sen nyår nångång, så i helgen har vi ätit vitlöksbröd, kändes skumt att äta bröd igen men de va super gott, säkert bara för de va vitlöksbröd hehe =)=)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0