2013

 
Japp då har ännu ett år gått...
Vart ett år som börjat med sorg men som kort där efter kom med lycka.
 
Sen har väl året flytit på i sin takt, i goda vänner sällskap med jobb osv.
Skottlandsresan förra året var nog ett av årets höjdpunkter, åker gärna dit fler gånger =)
 
Umgåtts med vänner & familj.
Överlevt 2012 utan att världen gick under =)
(men vem trodde egentligen på det? hur många dommedagar har det inte förutspåtts i alla århundraden?)
 
 
Livet är en berg och dahlbana, ena stunden är man högst upp på toppen, för att sedan ligga någonstans på mitten och sedan på botten.
så går det om och om igen genom hela livet.
Ibland ligger man på toppen mycke och länge och det är ju där man allra hellst vill befinna sig.
Så det är ju det man strävar efter.
 
 
Ja man brukar ju alltid säga att man hoppas det nya året ska vara bättre än året innan,
och jag säger väl då det, jag hoppas mitt 2013 bli AWSOME!
 
Året 2012 avslutades inte på topp, men jag tänkte som så att januari månad blir en kickstart med, lite ny bläck på skinnet, umgås med goda vänner, musik & kanske annat trevligt också=)
 
Upp i sadeln igen och blicka frammåt.
Vi jobbar oss vidare och ser vart vi hamnar =)
 
Jag sätter punkt här    .
 
 
 
 
 
(Glöm inte kika in på fotobloggen: http://miapiasfoto.blogg.se )
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0