Festival i sommar???

 
 
Ja jag sitter ock kikar lite för hade vart kul att gått på något sånt härj =)
Får väl se om man kommer iväg på nåt sånt trams i sommar =)
Vi får se vad som händer, mycket man vill göra, hade tänkt mig en resa till irland ochså och gå på guiness destilleri men vi får helt enkelt vänta och se med tiden, Island hade ju inte vart fyskam det heller =)
Utomlands ska jag i år!!!
Om inte annat en vecka eller två i värmen till vintern de hade vart fint det med =)
 
Nåja...
jag börjar ledsna ur på denna mörka årstid nu, idag när man kollade ut från lagret på jobbet och såg solen lysa på träd topparna så kändes det nästan lite som lite vår =)
 
Så tror att jag snart kommer börja längta efter våren=)
 
 
Börjar för övrigt längta efter nästa sittning för tattoon, kan väl erkänna att denna tatueringen kändes aningen ondare än de på bröstet/nyckelbenen & de på armen, att tatuera sidan/revbenen/midjan, de gör en heldel ondare....
MEN tror de kommer va lätt värt sen när den är klar=)
Trodde dock fortfarande att det skulle kännas värre så jag e glad att det inte gör riktigt så ont som jag föreställt mig =P
Men ska man vara fin får man lida pin, eller vad säger man?
 
Jag avslutar inlägget med en bild på 2st mormor(ar?) Cherie hunden & min mommo Irma =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0