En helt ok dag =)

 
Inte bara massa Dublin krafs....får väl uppdatera med annat.
Dagen har vart lugn, soligt och gött halva dagen, små små duggregn nu på eftermiddagen kvällen.
Blev inge iväg åkande idag....tråkigt nog.
 
Tog en rask promenad & sprungit aningen också i sällskap av Elsa hunden =)
nästan 3km blev det =)
 
I mon ska jag hämta kärsta ute på Hisingen, sen hem och passa valpar, sen tänkte jag Perra & jag ska gå på Bio på kvällen.
Fredagen blev hastigt och lätt bokad, träffa vänner =)
Blir att träffa Cissi & Obbe också på samma dag.
Först fika med Cissi sen e jag ju tvungen att käka på pizzerian Duvan med grabbarna =)
För där är kebabköttet så fruktansvärt gott!!
 
Sen fredag kväll inga planer, men bastu kanske hade vart på sin plats.
Bastade i går kväll, svettades som en gris och lite till!!!
Tänkte svettas bort extra kilona från Irlandsresan haha!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0