En tung måndag!

 
För idag var det dags för jobbet...
Sjukt segt, kan nog ha att göra med att vi gick ut ganska hårt i helgen.
Krogrunda i fredags, jag skippade som sagt gummibåt färden, men efter grabbarna kommit i land blev det av en slump fest hos Jossan och vem hamnade där om inte jag??
 
Väldans trevligt må jag säga!
Suverän helg, men man var lagomt trött i går, men det var de absolut värt, dock vet jag inte om fredags natten va speciellt värd det...
Jaja träffat goa vänner och haft trevligt hela helgen i alla fall=)
 
Första jobb dagen kändes väl sådär, alla som kom tillbaka från semestern samtidigt som mig, såg mer eller mindre lika dana ut som jag... att de man helst av allt ville där ifrån och fortsätta semestern=)
Hur som haver dagen gick bra, med lagom mycket att göra =)
 
I mon blir det grillning och lite vin efter jobbet med Frida & Kim =)
Så ska hämta Friday  på stan när hon slutat jobbet sen blir det mot Baggbo, byta kläder och vidare till Andersbo för en mys kväll med god mat & vin =)
 
 (bilder från lördagen, som sagt sämsta mobilkameran i Sverige)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0