Näst sista fredagen.

 
 
Jo då semestern e snart över, inne på 3:e veckan av 4:a, lite surt känns det, men men det har vart en bra semester i all fall, med en Irlandsresa ihop med en av mina bästa vänner
Vart hemma hos familjen och njutit, umgåtts med föräldrarna och alla 4benta djuren =)
 
I dag blir de träffa vänner, Cissi & Obbe, ska bli trevligt.
Så det blir Kungsbacka & Lindome idag!
I kväll blir de väl bastu och lite cider.
 
Vad man hört ska de ju bli bra väder i helgen, så kan hända att det suger i alkohol-tarmen och att man drar ut och "parkar" eller nåt i mon, vore trevligt.
Hade jag haft ork hade jag planerat fest denna sommarn på semestern, men jag har väl blivit för gammal och för lat???
Eller gammal och vis??? =)
 
Idag blir en bra dag i alla fall känns det som =)
 
 
Fler bilder på fotobloggen med Bilder sen vi va på utflykt till västkusten och Cliffs of moher!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0