Ost & vin fredag!

 
Hem efter jobbet, äta sig en bit mat, göra sig i ordning och sedan skjutsa Perra till Falun och sen mot Grycksbo och Jossan =)
Ost, kex & vin med Jossan & Petra =)
Mycket trevligt.
Vi gottade oss samtidigt som vi slö kollade Final destination 3, och tjötade massa skit.
Efter filmen fyllde vi på glasen gick ut på dubbel-deck flotten nere vid sjön...tjötade drack vin och såg ut över sjön =)
 
En riktigt mysfredag måste jag säga!
Ingen vild fest bara äta gott och ha trevligt.
Tog bussen hem kl 22.
Kändes riktigt skönt, sen var de väl drygt att gå 2km uppförsbacke men men, de lilla ruset som uppstod efter vinet la sig till jag kom hem i alla fall =)
 
Väl hemma va jag sjukt hungrig, så slängde ihop makaroner & parmesanost sås =)
Mums!
 
Ska föresten uppdatera fotobloggen (http://miapiasfotoblogg.se )
Med bilder på valparna sen jag va hemma hos mamma och pappa =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0