Hemfärd i morgon.

 
Ska faktiskt bli fruktansvärt skönt, få sova!!!
Tror jag kommer va mer död än levande hela jobbveckan, men det gör inget för efter denna veckan e det semester!!!!
 
Har vart mysigt att passa valpar, men ett jäkla jobb, trött som tusan!
Mormor e ju här nu så har lite kvalitetstid med henne.
Jag hoppas orka åka hem i mon med enbart ett stopp som vanligt men jag e tveksam.
Vi får se, helgen som kommer blir det träffa Sofia!!! =)
 
Fira hennes birthday!
Jag hoppas vädret e kanon så vi kan sitta i någon mysig park och dricka oss lite =)
Vi får se vad som händer =)
Får hoppas hon kommer gilla sin present sen också =)
Wiiiee =)
 
Nu ska jag ge valparna deras sista kvällsmål, sen fodra stora jyckarna och sen ut med dom, få se om jag kan komma i säng innan kl 00.00 idag?
 
Blev för övrigt inte att man träffa en kotte nu när man va hemma, men känner att de va lika bra så trött som jag e så kanske jag inte e de trevligaste eller piggaste sällskapet, sen så e man ju som sagt ganska låst här...
med valparna...
Meeen semester snart då träffar jag mer än gärna mina vänner här hem-hemma.
 
 
Måste i alla fall säga att valpisarna e så underbart fiiina!
Det är fint att se dom växa och frodas =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0