kolla kolla =)

 
Nu när Irlandsresan börjar närma sig så har jag kikat igenom bokningen lite =)
Sen så börjar jag redan fundera över nästa fotoresa med Sofia, min röst ligger för Irland så vi får väl se om vi får till det med en Irlandsresa nästa vår/sommar =)
 
Hade vart super kul & spännande =)
Island e ju verkligen en dröm =)
Har ju hört av Tattoo Anna att de ska va super vackert där =)
 
Valparna härjade som tusan nyss, värsta härjandet hittills, skönt att mormor kommer hit snart så man får lite hjälp, å i mon måste jag få sova mer än 3timmar... ska ju köra bil hel i 5½timme liksom....
 
Ska bli skönt att komma hem, men har en känsla av att jag kommer va jäkligt slut på jobbet hela veckan efter dessa 5dagar med minimal sömn och en jäkla massa passande hit & dit =)
Mysigt, men faktiskt ganska så jobbigt =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0