Dumma blåst!!!

 
 
Storm i natt och idag blåser det fortfarande iiiiiisssss kallt!!!
Blev inge vasalopp idag pga vi inte kände för att stå å huttra i den iskalla vinden, bra beslut känns det som, och vasaloppet kommer ju nästa år igen så då får vi satsa på att se både start & målgång =)
 
Ska i vilket fall ut en stund, i solen trotsa vinden lite och bygga snögubbe en stund med Perra sen =)
 
 
Annars känns livet ganska behagligt just nu, kan ha att göra med ett brak på 5 dagar varav 4dagar i England-Burmingham med mamma =)
Har varken packat eller växlat pengar, meeen...
Det hinner jag ju innan torsdag =)
 
Ser inte framemot att bila neröver i mörkret efter jobbet på torsdag men de ska nog gå bra.
bara jäkligt drygt för så fort jag kör bil så blir jag stel i nacken av allt sittande, tycker inte jag spänner mig men tydligen gör jag det, konstigt nog, aja det går nog bra får stanna mer än en gång på vägen å sträcka på mig kanske?
 
Vart en bra helg i alla fall=)
Trevligt hemma hos Kim & Frida i fredagskväll.
Tattoo sittning i går.
Och idag kommer nog Johanna & Mats förbi så får se blir väl kanske lite korvgrillning på det =)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tid åker du till England? Var flyger ni till?

2013-03-03 @ 23:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0