Go dag!

 
Vaknade till en klarblå himmel och sol i morse.
Inte jätte varmt men lagom skönt =)
 
Vart ute med mamma på gården och fotat hundarna lite.
Sen om ett tag blir det Ullared =)
Här ska spenderas lite...eller rättare sagt här ska mina sista slantar spenderas.
Ska se om man hittar lite bra kläder osv till Thailand =)
Måste ju köpa alla kläder nu under sommarn eftersom i början av nästa år e de lite svårt kanske att få tag i sommar kläder =)
 
I kväll ska det ätas älg till middag, här blir man bortskämd =)
För älg de e fin kött de =)
 
Ska se senare om jag hinner vill säga, om jag vågar mig upp på hästryggen igen, ska försöka i alla fall =)
Eftersom de va nåt år sen sist så har man ju blivit lite smått chicken, men ska försöka övervinna det =)
Får väl trava runt lite lätt på gården =)
 
 
(en bild hemifrån för nån vecka sen, en spindel i fönstret)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0