Morgon motion!

 
Kl 10 blev det simmning med kärsta, Mats & johanna.
Riktigt gött, nu tusan e de att ta tag i livet igen.
Vart mycket fest mycket pizza, chips,läsk mm.
Tänkte man ska hinna röra på sig lite, mer simning och dags att ta tag i löpningen igen =)
 
Annars i dag har vi vart ute lite, Perra är det fortfarande (han grejar rabatter)
Har skrivit en ansökan till ett jobb jag ska söka, dock måste jag rota fram mina slutbetyg från gymnasiet.
Ska söka jobbet i mon eller i veckan tänkte jag.
Spännande!!!
 
 
Blir lugna gatan i kväll tack och lov för det!
Kan behövas =)
 
Strax blir det burgare till middag sen funderar vi på att kanske dra på bio vi får se vad det bli, annars bara hemma mys nog =)
 
(Bilder sen valborg hos Kim)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0