Onsdag med Sofia =)

 
 
Riktigt bra onsdag, vart att göra på jobbet hela dagen, vilket hört till ovanligheten de senaste 2 månaderna.
Så vart riktigt skönt att för en gångs skull inte behöva tänka att det inte finns något att göra =)
 
Efter jobbet åkte jag ner på stan för att träffa Sofia, tanken va käka på Oleary´s och fota.
men vi hann bara med Oleary´s.
Till förrätt tog vi en mjukglass på stan, haha, Oleary´s öppnade inte förrän kl 17, så i ca 1timme fick vi fördriva tid, vilket resulterade i mjukglass (som förrätt) och en jäkla massa tjöt =)
 
Sen käk och ännu mer tjöt, jätte trevligt.
Och nu längtar jag GARANTERAT ännu mer till Irland =D
 
Tack för födelsedags present och middag min gode väl, du är kanon!!! =)
 
 
Suverän dag i alla fall.
Nu ska jag ner och lägga mig i soffan med min Älskning.
Sen blir det kolla Grey´s =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0