Mycket snurrandes...

kring i min lilla hjärna.
Funderingar mm.
 
Renoverings planer för kåken till sommarn.
Äntligen =)
 
Men nu på senare tid kollat lite hus också.
Sett ett riktigt fint jag ska kika på =)
Ska visa Perra det i mon =)
 
Sen har jag gått hela dagen och funderat över min pärla!
Min Bmw....den ska säljas nästa år har jag bestämt, känns lite tråkigt men ändå så känns de som de e dags att gå vidare med något nytt...
 
 
Sov hos Frida onsdag-torsdag föresten!
Vi hade de super trevligt, tog med käk så vi käkade thai rödcurry, tjöta, halv glodde tv och kollade hus/l'genheter på hemnet, riktig mys onsdag.
Du & jag Friday =)
 
I kväll blir de käk hos Kim & Friday sen biomys!!
Wiiiie =)
 
 
Ajj ajj dag att göra sig redo att åka =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0