Bästa tisdagen...

 
På väldigt länge!
Idag var det att göra hela dagen på jobbet, brukar va pang bom sten dött på tisdagar.
Men idag har dagen flutit på fin fint!
Mycket nöjd må jag säga =)
 
Längtar till i mon för då ska bästaste Anna följa med efter jobbet.
Men först ska vi simma & inhandla ingredienser för jag ska lära Anna baka lite.
Vi mjukstartar nog med kladdkaka & muffins tror jag =)
 
E ju inte väldsbäst själv på att baka men jag ska göra mitt bästa =)
 
Nyss diskat och gjort i ordning aningens i köket inför morgondagen =)
Ska väl ta och boxa några slag på säcken om ett tag igen =)
Svettigt som tusan e det, lite hopprep innan de e fint de =)
Jaja ska ner och skriva inköpslista för morgondagen =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0