Halv borta hos mig =)

 
Hemma hos Kim & Frida =)
Men först gjorde vi upp om vem som lagar maten nästa gång =)
Och det var väl ganska givet vem som sög mest på bowling???
Jo JAG såklart.
Så jag drog självklart med mig Perra ner i fallet.
För vi ändrade reglerna lite så att vi lägger ihop alla parens gemensamma poäng, de med sämst poäng fick greja käk nästa gång.
 
Så vill ni vinna överlägset någon gång mot mig så e de bara att ta med mig på lite bowling. =)
 
Men det gör inget jag e glad ändå för jag får umgås med mina fantastiska vänner =)
Och nu får jag & Perra laga mat nästa gång det blir tal om "Halv borta hos mig" =)
 
Jag har redan två tänkbara middagar, Pulled Pork eller Kreolsk gryta...
Lutar åt kreolsk för det har ingen av vännerna ätit innan, förutom Perra då =)
 
Väl efter bowlingen så åkte vi hem till Kim & Frida, Perra och Frida bjöd på Fajitas.
Riktigt riktigit smarrigt, inte vart så mätt på ett tag =)
Tack för en rolig & riktigt god afton =)
 
 
 
 
Just det för övrigt direkt efter jobbet i går blev det kolla in skissen/ideér för kommande tattoo!!
Herre jisses vad Anna letat, skrivit ut och tänkt till.
Vi är båda riktigt spända inför de kommande sittningarna, för de kommer bli så wow!
Och första sittningen blir en tuff och lång match =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0