Bra jobbat haha!

 
 
Bakis på jobbet... inte okej alltså.
Var hem till Anna i går vi skulle kolla LÄSKIG film....trodde vi haha!
Vi hade ju båda hört att The Conjuring skulle vara riktigt läbbig...
Men nja...
Tycker vi inte....
Då tycker jag nog att Paranormal activity filmerna e ruggigare...
 
En viktig grej i filmen den såg ju riktigt dåligt gjord ut... riktigt tråkigt för de va en mkt viktig grej.
Visst kanske hade vi för höga förväntningar efter vad folk sagt och vad man läst sig till om filmen.
Vad vet jag, men bra va den inte...
Ja vi drack rödvin istället, tjötade och hade trevligt.... därav skalle-bank halva dagen haha!
 
Man gick ju inte i maxfart på jobbet idag, var ganska skön dag ändå för de va inte speciellt mkt att göra...gick hem 1timme tidigare idag....
Så sen blir det Max och lite burgare, eller pizza, varit sugen heeeela dagen låååång =)
 
 
För övrigt så när vi skulle käka lunchen på jobbet idag höll jag på att bli utan haha!
Hade gjort i ordning matlåda att ha till jobbet...
Soppa, låg i en turkyoghurt burk... och ja självklart har jag lyckats ta med mig FEL turkyoghurt burk.
Så på lunchen upptäckte jag att jag tagit med mig den halvfulla yoghurt burken haha!
Bra där!
Men man har ju schysta kollegor, så fick lite käk tilldelat utav Anna & Linda!
Tackar så mycket för insatsen, och den goda maten =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0