Bra veckoslut =)

 
 
Torsdagen & fredagen var de mkt på jobbet de gillar vi, hoppas det fortsätter så för då är jag mer än nöjd =)
 
 
Annars så i Fredags var det bara lugnt, Perra & jag gjorde Pulled Pork igen =)
Sååååå gott =)
 
I lördags var jag i Falun 9.15 åkte med Sandra till deras nya lägenhet dom ska flytta in i snart och målade väggar=)
Sen medan färgen torkade (3timmar) så passade vi på att strosa runt i Borlänge, och små shoppade lite,
jag köpte massa doftljus hehe, är ju höst och då e de mys med tända ljus som gäller =)
Sen målade vi ännu ett lager.
Mycket trevlig dag med en mycket trevlig vän
 
På kvällen i går käkade Perra & jag moddag på China-Thai i Falun, jätte mysigt & jätte gott=)
Sen var det hem, kolla film, tända ljus och gosa ner sig under en filt i soffan =)
 
Idag har vi handlat, strosat på stan lite & ätit Pulled Pork burgare till lunch =)
Och nu står det 2st olika potatisgratänger i ugnen =)
Suveränt.
Jonas e här en sväng han & Perra sitter nere och tjötar, jag ska betala fakturan för kroken till boxningssäcken!
Nu hänger säcken där så nu e de bara att banka skiten ur den där säcken varje dag haha!
Ska bli så kul!
Ett steg närmare "Baggbo Fightclub" haha!
 
Ska bara städa ur rummet, och köpa ett par extra boxningshandskar, sen är planen införskaffa en crosstrainer eller motionscyckel också haha!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0