Akupunktur.

 
 
Hade huvudvärk en dag i helgen & sen så hade jag det i går & även en liten aningens i dag också, vilket resultera i att jag fick lov att åka hem.
Mådde inge vidare alls kände mig helt slut och huvudet var inte med alls.
Ringde Dala rehab direkt när jag kommit hem.
Fick faktiskt en tid i dag 15.10
Så jag har legat hemma och vilat hela dagen plus fått lite nålar i nacken.
Känns ganska okej nu, blir nog ett nytt försök och se om de går att jobba i mon.
Jag e ju inte den som e hemma för en liten förkylning.
De krävs feber innan jag går hem/hemma.
 
Eller huvudvärk, för jag blir oftast ganska dålig av det.
Tyvärr.
Akupunkturen måste gjort bra i alla fall, sist jag var på Dala rehab var 2011.
Så de va allt ett bra tag sen jag var där.
 
Tänkte jag ska slänga upp någon mer Thailand bild på fotobloggen. så kika där den som vill =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0