Riktigt bra dag =)

 
 
Vakna tidigt, väckte Perra, vi låg och hade familje mys eftersom Tiger kom och gosade sig.
Sen upp och hoppa och pressa oss varsin juice som start på dagen.
Sen bar det iväg mot Styggforsen =)
 
Ja vi hamnade riktigt fel först när vi valde att lita på Perras GPS istället för min =)
Mitt ute i skogen mitt i ingenstans på minsta möjliga grusväg haha!
Men de va kul och spännande!
 
Vi kom fram tillslut efter största omvägen åt helt fel håll =)
 
 
Annars bara en slapp dag, lagat mat nyss.
Gjorde min första köttfärslimpa!
Busenkelt ju!
 
 
Just de ja bytte däcken på BMW igår, de va spännande och se dom kränga av och på de nya haha!
Så nu har man sett det =)
Känns skönt med nya i alla fall.
Då e den redo för sommarn och förhoppningsvis försäljning längre fram =)
 
 
 
Annars så är jag  ganska flitig med fotobloggen för tillfället.
 
Ska kasta upp lite bilder sen jag va hos Sofia i Bro.
Senast va de Skoklosters kyrka, nu ska jag slänga upp bilder på slottet =)
 
 
http://miapiasfoto.blogg.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0