Ge mig helg!!

Sover så fruktansvärt dåligt om nätterna, jag förstår inte.
Har haft det så här i 1månad nu om inte mer, här jätte svårt att somna, somnar sent plus sen ska man vakna minst 2gånger per natt...
Sen när man vaknar på morgonen känns de inte ens som man sovit, som gräddan på moset de senaste 3dagarna har jag vaknat av väckarklockan 5.20 som vanligt...MEN
Jag har inte klarat att stiga ur sängen förrän 6.00 och då har jag ca 15-20min på mig att klä på mig, fixa ögonbrynen, packa frukost till jobbet plus lunch sen ska jag hinna äta frukost hemma plus tandborstning och så också, inte kul alls...

Jag hoppas de ger med sig någon gång det börjar bli jäkligt jobbigt nu tycker jag...

Har legat i sängen sen 21.00 och nu e klockan 22.35 och som sagt inte lyckats somna än.
Blä skit för dig John-blund!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0