Svettigt värre!

Riktigt varmt idag!!
Var iväg till sågmyra, Perra och Jonas shoppa loss ordentligt kläder och skor.
Eftersom mitt konto va så gott som tomt så höll jag hårt i plånboken, köpte bara ett par nya flipflop :-)
Och det behövdes verkligen nya, slängde ju mina gamla när vi va i Thai...

Vi slog till så ny kyl och frys också :-)
Så nästa torsdag kommer dom!
Ska bli så skönt då slänger vi ut den 2a gamla kylen :-P den ena åkte ut idag haha.
Sen när kyl o frys kommer ska frysboxen stängas av och när de börjar renoveras så ska vi väl på något sätt få ut den klumpen ur huset också :-P

Riktigt nöjd i alla fall, kommer vara en fröjd att slippa springa upp på övervåningen varje gång man ska lägga något i frysen eller hämta.

Tror jag ska ut och springa lite snart, senare blir de kvälls dopp med Mats o Johanna...
Dvs det blir årets första dopp!
Bättre sent än aldrig :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0