Badkläder... scheck!

 
Jajjemen så fort jag såg H&M reklamen på tv, bestämde jag mig för att i år ska jag minsann hitta nya badkläder.
Har ju alltid så svårt att hitta, om inte annat så blir det alltid utplockat i storlekar med det samma i butik.
Och jag vill gärna prova kläder innan jag köper för storlekar kan variera från butik till butik.
Så att beställa från nätet känns lite riskabelt...
Sen brukar man väl inte få skicka badkläder+underkläder i retur har jag för mig.
Ja man vill ju vara på den säkra sidan att allt passar.
 
Som exempel.... på KappAhl har jag mindre storlek på underkläder än vad jag har på H&M.
 
I vilket fall jag testade tänkbara badkläder på H&M.
Notera vad som satt bra och sen var de bara att klicka hem på nätet innan storlekar försvann där med=)
Dock var leopard överdelen en ren chansning den fanns inte ens i butik på vårat H&M.
Men hade testat en annan balconette modell så jag chansa och de satt precis som den andra modellen jag testa i butik.
Ibland ska man ha lite flyt =)
 
 
 
Sjukt nöjd i alla fall =)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0