Crabbie´s =)

 
 
Satte mig ute i kvälls solen och drack min efterlängtade Crabbie´s, aldrig druckit innan men den lät god =)
Ett Skottskt öl med smak av ingefära, super god!
Den rekommenderar jag.
Längtar tillbaka till Skottland & Edinburgh, så det får nog bli en tripp dit inom en inte allt för lång framtid.=)
 
Sista tvätten tvättad i dag...nästan, handtvätt korgen är så gott som tom i alla fall.
Jag längtar till semester, idag har de känts som semester, en sån fin dag =)
 
 
Man brukar väl säga att är huvudet dumt får kroppen lida...
Men idag har de varit e huvudet dumt får samvetet lida.
 
Glad att samvetet tog sig i kragen.
Blommor på köksbordet nu i alla fall, de säger väl allt??
 
 
Löning till kommande helg, det ska bli skönt, men jag ska avsäga mig de mesta nästa helg, telefonen ska stängas av (i alla fall kvälls & nattetid) och jag tänker bara vara.
Njuta och göra så lite som möjligt tänkte jag.
 
Så ni som har en tanke på att ni vill ut och härja/ ta en sup i fint väder ( om det är bra väder) så glöm det.
Jag går offline hela nästa helg!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0