Livet känns ganska bra faktiskt.

 
 
Trots förkylning och allmänt dålig hälsa i 2 dagar, så mår jag faktiskt skapligt bra.
Ja så e det faktiskt.
För det känns som att de snart kommer hända grejer som gör att allting blir snäppet mer spännande.
Och att man kanske kommer igång med lite projekt som varit efterlängtade.
 
Om inte annat så har jag en suverän sommar att se fram emot!
 
30/3 om exakt 2 veckor ska jag och min gode vän Sofia kolla på Metallica i Sthlm!
Ska bli sjukt kul!
 
Sen hoppas jag det finns biljetter kvar efter löning så att Jossan & jag kan boka in och se Scorpions på Dalhalla!
Vore häftigt!
 
Sen är det ju Bråvalla festivalen med Anna (och eventuellt Julia & Amanda), 26-27-28/6.
Suveränt!
Sen håller Perra & jag på att snacka om att vi ska åka till Legoland för de har han ju velat gjort sen vi blev ihop i stort sätt =)
Så det är väl dags =)
 
Annars så längtar jag bara till semester, och att pappa ska sälja min bil så de kan bli dags att investera i en ny =)
Fram tills dess ska jag brumma Saab 95, Perra ska köpa sin pappas bil efter löning.
Sen gör han väl sig av med det mattsvarta "skrotet" hoppas jag, eller ja det är ett krav.
 
För han har ju den röda också som han nyss köpt av Jonas pappa =)
 
Nu blir det sängen, en tidig sänggång denna fredag.
Perra e i Falun, och alkoholar lite, jag har ju vart krasslig så hade varken ork, lust eller pengar till att bege mig ut på supen.
Får se om karln begär hämtning i natt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0