Fond!



Ja vad gör man en tisdag kväll som dennaefter att jobbat över 2dagar i rad också?

Jo jag smocka i mig 4knäckebröd med äggröra, sen satte jag igång och koka köttfond :-)
Den står och puttrar på spisen så fint, vilket den ska göra några timmar till ;-)

Precis gjort mig en mugcake i micron också, köpte ju Mugcake boken jag sett på jobbet, så dags att testa lite tyckte jag, ska äta den om en stund väntar bara på att den ska svalna lite :-)

Sen kan man inte låta bli att förundras här i livet hur folk runt omkring en pratar en massa smörja, nåväl de e väl spännande :-)

Happ happ plocka med muggkakan och lägga sig i sängen och kolla gårdagens big brother avsnitt på datan :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0