Jobbsök...

 
 
Så då var jobbansökan skickad, får hoppas på svar, vore spännande.
Plus på torsdag när jag har lite tid över (förhoppningsvis) så ska jag ringa ett annat ställe som jag har visitkort till...
Eftersom jag fick hoppa Stlm´s jobbet så skulle d eva kul om man kunde få in en fot här på hemma plan.
ja vi får se vad som händer.
 
Annars, dö trist dag, och döds seg dag.
Men i mon blir nog eftermiddagen/kvällen trevlig iaf, för då blir de käk och film hemma hos Linda.
Blir väl säkert någon läskig film så då blir de övernattning också hehe =)
 
Ska slänga iväg ett medelande till Linda och se om jag skulle plocka med käk eller vad hon tänkt =)
 
 
Nu ska jag kolla ikapp lite Big Brother på kanal 5 play =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0