Trevligt= sent


Anette och Stefan i går, lika trevligt som alltid, gott med tacos och trevligt sällskap :-)
Mycket tjöt och skratt :-)

Planerades lite allt möjligt trams, väldigt trevligt hade vi iaf :-)

Lämnade Sätra/Insjön 3.40 i morse hehe:-)

Där av är jag mindre imponerad att jag ligger vaken nu...
Vi var hemma strax efter 3. Blev sängen med samma, Perra käka chips, popcorn och drack Cola till "fyllekäk" jag låg mest och kunde inte somna...

Fattar inte att på vägen när man kör hem blir man trött men när man väl lagt sig blir man pigg, mindre imponerande..,

Nåväl fick Tiger på magen nu så jag tänker försöka sova 1-2timmar till nu :-)


Tack för en trevlig helg med fina vänner o tacos <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0