2014 09 22

Jippi trasig vattenpump???
Ja då inget vatten i kåken!!
Var dåligt tyck i morse innan Perra åkte, sen en stund efter han åkt och jag skulle diska av stavmixern efter jag gjort smoothie.
Ja då va de ännu mindre vatten som kom ur kranen...
Och när jag kom hem från jobbet, inget vatten alls, fantastiskt, jag fattar inget av vattenpumpar... Perra e inte hemma heller så de e ju kul, men storebror Micke skulle komma över och kolla, antagligen i mon, för han va tydligen på en liten Tysklandstripp =)
Nåväl jag klarar mig =) Funderar om jag ska simma lite i mon så då duschar jag på Lugnet. Vi får se....
Hoppas inte pumpen gått åt skogen men den har ju tydligen (några år på nacken) så skulle väl inte bli förvånad om vi måste köpa ny.... fast egentligen det e ju ka ske på tiden men en ny ändå =P
 
Det visar sig, i värsta fall får Perra greja "skiten" när han kommer hem, så får jag klara mig utan vatten ett tag, får väll fylla någon dunk med vatten så man iaf kan "spola" när man varit å kissat haha!
 
På tal om något helt annat...
Jag tänkte kasta upp några bilder från förr förra helgen, innan jag åkte till Sofia =) Perra & jag var vid Ärtknubben och kolla utsikten =)
 
 
(http://miapiasfoto.blogg.se)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0